Bote Scholtens verruilt TwynstraGudde voor Facilicom Solutions
Bote Scholtens gaat aan de slag als manager new business bij Facilicom Solutions, onderdeel van FMN-partner Facilicom. Dit doet hij na tien jaar bij TwynstraGudde te hebben gewerkt. Hier was hij onder andere betrokken bij het FM Marktonderzoek dat TwynstraGudde jaarlijks uitvoert in opdracht van FMN.
Bij Facilicom Solutions wordt Bote verantwoordelijk voor marketing, sales, acquisitie en ‘thought leadership’. Hij is daarmee een welkome aanvulling op het team. De adviespraktijk van Facilicom Solutions is namelijk flink gegroeid de afgelopen jaren en telt op dit moment ruim zeventig managers en adviseurs. Bij deze groeiambitie hoort een goed werkend commercieel apparaat, aldus directeur Ludwig Holzapfel.
Facility & Workplace Marktonderzoek
In de afgelopen jaren was Bote als eindredacteur betrokken bij het Facility & Workplace Marktonderzoek dat TwynstraGudde jaarlijks uitvoert in opdracht van FMN. Ook introduceerde hij het afgelopen jaar het nieuwe experience-onderzoek bij TwynstraGudde. Deze nieuwe manier van gebruikersonderzoek besteedt vooral aandacht aan de emotionele beleving van de werkplek.
Lees het volledige persbericht op de website van Facilicom.