De Guest journey; een nieuw Whitepaper van FMN Expertteam Hospitality & Soft Services
FMN Expertteam Hospitality & Soft Services heeft zojuist het whitepaper 'Guest Journey' opgesteld. Realisatie van een hóge gastbeleving vraagt continue aandacht. Met één keer een hospitality concept implementeren ben je er (helaas) niet. Ben je bereid deze continue aandacht te geven, dan wordt je daarvoor rijkelijk beloond. Je levert een grote meerwaarde aan de beleving van hoe de organisatie wordt ervaren. De guest journey is een middel die jou daar bij kan helpen. Wij laten jou graag zien hoe je die kan inzetten om jouw organisatie verder te helpen.
In dit whitepaper worden de volgende onderwerpen behandeld:
- Veranderende gastbehoeftes
- Continu verbeteren van gastvrijheid
- Hoe voer je een guest journey uit?
- Guest journey in de praktijk
- Afsluitende tips
De guest journey wordt doorlopen in zes stappen welke allemaal aan bod komen in dit whitepaper: De beleving vooraf, naar de locatie reizen en aankomen, ontvangst op de locatie, verblijf op de locatie, vertrek van de locatie en als laatste de beleving achteraf. Al deze zes stappen worden toegelicht in het Whitepaper. Dus ben je benieuwd hoe jij de gastvrijheid van jouw organisatie kan verhogen? Download dan dit whitepaper!
Dit whitepaper is geschreven door Richard van Vliet, Hanneke Kézér en Irma Flore.
Klik hier om het Whitepaper te downloaden
Let op: Dit whitepaper is alleen te downloaden door leden. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.
Nog geen lid? Kijk HIER dan eens naar de mogelijkheden.