Nieuws

Overstapweken voor contracten liftonderhoud [branded content]

Profielfoto van Inge Bouterse
14 september 2020 | 2 minuten lezen

[BRANDED CONTENT] Liftonderhoud kan vaak veel goedkoper. Contracten staan al jaren in de kast en zijn gebaseerd op oude inzichten. In veel gevallen wordt er jaarlijks geïndexeerd en dat levert op den duur een aanzienlijke prijsverhoging op. Daarnaast verandert de markt door de komst van nieuwe IoT-technologie met liftsensoren.

De 5 belangrijkste redenen om nu over te stappen

1. Nieuwe technologie maakt werkelijke kosten inzichtelijk
Liftinsight introduceerde dit jaar een totaaloplossing met liftsensoren die passen op alle liften van alle merken. Deze liftsensoren meten het werkelijk gebruik van de lift. In veel gevallen blijkt dat er te veel en inefficiënte onderhoudsbeurten zijn afgesproken.

2. Besparing tot wel 50% op onderhoudskosten
Moderne liftonderhoudscontracten maken gebruik van IoT-technologie met universele liftsensoren. Door op basis van data het liftonderhoud te monitoren en te plannen wordt een efficiëntieslag gemaakt die kan oplopen tot een besparing van maar liefst 50% op alle onderhoudskosten. Dat is een revolutionaire besparing. Daarvoor hoef je alleen maar over te stappen naar een nieuw liftcontract. Hoe simpel kan het zijn?

3. Hogere uptime met het gecertificeerde digitale liftboek
De nieuwe, moderne liftonderhoudscontracten van Liftinsight bieden ook een gecertificeerd digitaal liftboek en een online managementtool waarmee in real time factbased data kan worden uitgelezen door de eigenaar van het gebouw. Hierdoor ontstaat er grip en controle, maar ook in real time inzicht in het daadwerkelijk benodigde onderhoud van een lift. Dat voorkomt onverwachte downtime en vergroot de gewenste uptime.

4. Nieuwe contracten sluiten beter aan bij moderne milieu-eisen
Veel korte onderhoudsbeurten om te voldoen aan de contractuele verplichting tot het aantal bezoeken per jaar is minder effectief dan jaarlijks een 'grote beurt’ aangevuld met een of twee extra ‘kleine beurten’. Met moderne technologie wordt alles transparanter en inzichtelijker waardoor er alleen op basis van het werkelijk gebruik van de lift bezoeken worden ingepland die echt noodzakelijk zijn. Dat scheelt een hoop ‘heen en weer rijden’ van de hele liftonderhoudsindustrie en daarmee besparen we een serieus deel aan CO2-uitstoot!

5. Helemaal ontzorgd met de overstapservice
Vraag bij Liftinsight vrijblijvend een concurrerend onderhoudsvoorstel aan. Mocht je daar gebruik van maken, dan ontzorgt Liftinsight je helemaal met een overstapservice. Je oude contract wordt opgezegd en de keuringsinstelling wordt geïnformeerd.

Let op! Veel contracten moeten voor 30 september worden opgezegd. Wacht dus niet te lang!

Vrijblijvende offerte

Wil je een vrijblijvende offerte opvragen of meer informatie? Ga dan naar de website van Liftinsight.

Liftinsight overstapweken

Dit artikel is geplaatst als branded content. Branded content is content die op verzoek van een derde partij wordt geplaatst. Deze derde partij betaalt hiervoor. FMN stelt enige voorwaarden aan de inhoud van deze content, zoals de relevantie voor het vakgebied. Uit de plaatsing mag echter niet worden afgeleid dat de inhoud ook een standpunt of mening van FMN vertegenwoordigt. Geïnteresseerd in de advertentiemogelijkheden van FMN? Neem dan contact op met de afdeling Communicatie van FMN via communicatie@fmn.nl.